תפריט נגישות

טוראי אולג גלושנוק ז"ל

אולג גלושנוק
בן 20 בנפלו
בן אירנה ואלכסנדר
נולד בברית המועצות
בג' בסיון תשמ"ה, 23/5/1985
התגורר בנהריה
התגייס ב-11.10.2004
שרת בחיל הנדסה י"פ חה"ן צפון
נפל בעת שירותו
בי"ז בניסן תשס"ה, 26/4/2005
מקום נפילה: גליל מערבי
באזור חיפה, כרמל וגליל מערבי
מקום קבורה: נהריה - צבאי
חלקה: 5, שורה: 3, קבר: 4.
הותיר: הורים - אלכסנדר ואירנה, ואח - דימה

קורות חיים

אולג גלושנוק בנם של אירנה ואלכסנדר ואח של דימה. נולד ב-1985\5\23 בברית המועצות בעיר רצ'יצה. בשנת 1992 בגיל 6 וחצי כל המשפחה עלתה לארץ ישראל ועברה להתגורר בנהריה. באותה שנה בחודש ספטמבר אולג התחיל ללמוד בכיתה א'. במהרה אולג התחבר עם השפה ונקשר לתלמידים. אולג שלנו היה שובב ומאוד חברמן. התחביבים שלו היו: ספורט, כדורגל, ים, שחייה, ובילוי עם חברים אהב משחקי 2PZ. בשנת 1998 עבר ללמוד בב"הס עמל. אולג היה נער עם הרבה פוטנציאל ועם המון שמחת חיים, אהב מאוד את החיים את חבריו ומשפחתו. תמיד היה במרכז העניינים בלב כל חבריו, היה ילד משעשע. אנשים היו מתחברים אליו, תמיד היה עם מצב רוח טוב, וחיוך חם ואוהב על פניו, ככה כולם הכירו אותו אמיתי, נאמן, חברמן, ומוכן לעזור וכל מי שרק ביקש. אולג מאוד האמין בדת ובתורה, הלך לבית הכנסת וחגג את כל החגים, שמר מצוות ובמשך הזמן עזר להקים כולל שכיום נקרא על שמו.

אולג שלנו סיים את לימודיו בשנת 2004, באותה שנה בחודש נובמבר התגייס לצה"ל ושירת בצפת בהנדסה קרבית, מפקדיו היו מאוד מרוצים ממנו שרצו להעביר אותו לתפקיד אחראי מטבח. הוא מאוד אהב את המטבח אבל לצערנו כל תקוותיו ומחשבותיו לא יצאו לפועל.

באפריל 2005, בחג הפסח אחרי שבוע שסגר בבסיס, חזר הביתה לחופש. באותו יום נסע לבילוי עם חבריו ואחרי כמה שעות כשהיה בדרך חזרה הביתה בכביש עכו נהריה קרתה התאונה הנוראה שלקחה מאיתנו את אולג ז"ל. משם הוא לא שב הביתה. התאונה קרתה ב-2005\4\26.

שנשמתו תהיה צרורה בצרור החיים.

מוקדש לנער שאהב את החיים. כל אחד זוכר אותו בדרכים שונות: ישנם שזוכרים אותו באמצעות טקס, ישנם שזוכרים באמצעות שיר או תמונה וישנם שזוכרים בשקט בלב. כל אחד זוכר אותו בדרך המיוחדת שלו וזה מה שנשאר לנו ממנו . זיכרון שלא ימוש מלבנו לעולם ותמיד ישאר בזיכרוננו לעד.

באהבה

מכל חברייך וקרובייך.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה